Saturday, May 4, 2013

The Sankara Nethralaya Academy -Agenda for the Career Counseling Session





 

The Sankara Nethralaya Academy

(Unit of Medical Research Foundation)

 

Agenda for the Career Counseling Session

on

05.05.2013(Sunday) / Time : 9.00 – 12 Noon

 

Venue:  Sri V.D Swami’s Auditorium, Sri T S Santhanam Floor, KNBIRVO Block,

             Sankara Nethralaya, 18 College Road, Nungambakkam, Chennai – 600006.

 

9.00 – 9.10 am
Welcome Address
Mrs Subhalakshmi Amarnath
Executive - The Sankara Nethralaya Academy
 
9.10 – 9.20 am
Briefing About the SN Academy
Mr A.Mahalingam,
The Sankara Nethralaya Academy
9.20 – 10.00 am
A Talk on Wealth of Career Choices in Health Care
Mrs Akila Ganesan
Senior General Manager - Sankara Nethralaya
Registrar - The Sankara Nethralaya Academy
10.00 – 10.20 am
Presentation about BS – Optometry Program
Dr R Krishna Kumar
Principal- Elite School of Optometry
10.20 – 10.40 am
Presentation about Diploma in Ophthalmic Nursing Asst &
Operation Theatre & Anaesthesia Technology
Mrs Hannah Priya - Prof of Nursing
The Sankara Nethralaya Academy
10.40 – 10.50 am
Presentation about Diploma in Refraction and Dispensing
Ms C Pavithra
Faculty & Executive -  The Sankara Nethralaya Academy
10.50 – 11.15 am
Presentation about BSc – Medical Laboratory Technology
Dr.K.Coral
Lecturer - Dept of Biochemistry and Cell Biology
Vision Research Foundation
11.15 – 11.30 am
Video on Sankara Nethralaya
Multimedia Dept, Sankara Nethralaya
11.30 – 11.40 am
Vote of Thanks
Mrs.Sreedevi, Deputy Manager, The Sankara Nethralaya Academy
                                     MC: Mrs Hannah Priya - Prof of Nursing
 

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment